Перейти до головного вмісту
Бокова панель
ІТ-книга. 9-11
Українська (uk)
English (en)
Українська (uk)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Креативне програмування. Lazarus
Тема 1. Знайомство з об'єктно-орієнтованим програмуванням
Тема 2. Алгоритмічні структури
Тема 3. Робота з масивами
На головну
Календар
Креативне програмування. Lazarus
На головну
Курси
Тематичні курси
Креативне програмування. Lazarus
Тема 2. Алгоритмічні структури
Конспект уроку 20 для учня
Конспект уроку 20 для учня
Клацніть
Урок 40_Учню.pdf
для перегляду файлу
◄ Урок 20. Малювання секторів і дуг
Перейти до...
Перейти до...
Урок 1. Знайомство із середовищем програмування
Конспект уроку 1 для учнів
Урок 1 - здача завдань
Урок 2. Об’єкти та класи
Конспект уроку 2 для учнів
Урок 2 - здача завдань
Уроки 3 і 4. Елементи керування. Команда присвоєння
Конспект уроків 3 та 4 для учнів
Уроки 3 і 4 - здача завдань
Уроки 5 і 6. Використання двох форм. Поняття методу
Конспект уроків 5 і 6 для учнів
Уроки 5 і 6 - здача завдань
Уроки 7 і 8. Використання списків і перемикачів
Зображення до уроків 5-8
Конспект уроків 7 і 8 для учнів
Уроки 7 і 8 - здача завдань
Урок 9. Робота із зображеннями
Конспект уроку 9 для учнів
Урок 9 - здача завдань
Урок 10. Тематична робота №1
Урок 11. Змінні. Вказівка присвоєння
Конспект уроку 11 для учня
Уроки 12 і 13. Вказівка розгалуження
Конспект уроків 12 і 13 для учня
Урок 14. Повне розгалуження
Зображення до уроку 14
Конспект уроку 14 для учня
Уроки 15 і 16. Складені логічні вирази
Конспект уроків 15 і 16 для учня
Урок 17. Використання прапорців
Конспект уроку 17 для учня
Урок 18. Вкладені вказівки розгалуження
Конспект уроку 18 для учня
Урок 19. Створення власних зображень
Конспект уроку 19 для учня
Урок 20. Малювання секторів і дуг
Урок 21. Цикли з лічильником
Конспект уроку 21 для учня
Урок 22. Процедури
Конспект уроку 22 для учня
Урок 23. Випадкові числа. Цикли з післяумовою
Конспект уроку 23 для учня
Урок 24. Використання таймера. Оператор вибору
Зображення до уроку 24
Конспект уроку 24 для учня
Уроки 25 і 26. Програмування гри
Зображення до уроків 25, 26
Конспект уроків 25 і 26 для учня
Урок 27. Тематична робота №2
Уроки 28 і 29. Символьні рядки
Конспект уроків 28 і 29 для учня
Уроки 30 і 31. Вкладені цикли
Конспект уроків 30 і 31 для учня
Уроки 32 і 33. Шифр Цезаря
Конспект уроків 32 і 33 для учня
Уроки 34 і 35. Масиви
Заготовка до уроків 34 і 35
Конспект уроків 34 і 35 для учня
Урок 36. Пошук елементів за умовою
Заготовка до уроку 36
Конспект уроку 36 для учня
Уроки 37 і 38. Побудова діаграм та графіків
Заготовка до уроків 37 і 38
Конспект уроків 37 і 38 для учня
Урок 39. Тематична робота №3
Урок 21. Цикли з лічильником ►