Skip to main content
Side panel
ІТ-книга. 9-11
Language
English (en)
Українська (uk)
You are currently using guest access (
Log in
)
Блочне програмування
Частина 1
Частина 2
Home
Calendar
Блочне програмування
Home
Courses
Тематичні курси
Блочне програмування
Частина 1
Урок 3 - конспект для учня
Урок 3 - конспект для учня
Click
Урок_3_Учню_fin_5 клас.pdf
link to view the file.
◄ Урок 3. Лінійні алгоритми – рух об'єктів
Jump to...
Jump to...
Урок 1. Лінійні алгоритми
Урок 1 - конспект для учня
Урок 2. Лінійні алгоритми на code.org
Урок 3. Лінійні алгоритми – рух об'єктів
Уроки 4 і 5. Лінійні алгоритми у Скретчі
Вінні-Пух - зображення до уроків 4 і 5
Зоряне небо - зображення до уроків 4 і 5
Уроки 4 і 5 - конспект для учнів
Урок 6. Алгоритмічна структура повторення
Урок 6 - конспект для учнів
Урок 7. Визначені цикли
Конспект уроку 7 для учнів
Урок 8. Алгоритми з повтореннями на code.org
Урок 9. Алгоритмічна структура розгалуження
Конспект уроку 9 для учнів
Урок 10. Алгоритми з розгалуженнями на code.org
Уроки 11 і 12. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями в Скретчі
Конспект уроків 11 і 12 для учня та вчителя
Урок 13. Тематична робота №1
Урок 14. Об'єкти та події
Конспект уроку 14 для учнів
Урок 15. Програмування інтерактиву
Конспект уроку 15 для учнів
Урок 16. Програмування нестандартних подій
Конспект уроку 16 для учнів
Урок 17. Об'єкти та події на code.org
Урок 18. Програмування гри "Пінг-Понг"
Конспект уроку 18 для учнів
Урок 19. Вкладені цикли
Конспект уроку 19 для учнів
Урок 20. Вкладені цикли: складні задачі
Конспект уроку 20 для учнів
Урок 21. Вкладені цикли на code.org
Урок 22. Вкладені розгалуження
Конспект уроку 22 для учнів
Урок 23. Повторення з розгалуженнями
Конспект уроку 23 для учнів
Урок 24. Тематична робота №3
Уроки 4 і 5. Лінійні алгоритми у Скретчі ►