Перейти до головного вмісту
Бокова панель
ІТ-книга. 9-11
Українська (uk)
English (en)
Українська (uk)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Блочне програмування
Частина 1
Частина 2
На головну
Календар
Блочне програмування
На головну
Курси
Тематичні курси
Блочне програмування
Частина 2
Конспект уроку 16 для учнів
Конспект уроку 16 для учнів
Клацніть
Урок_16_Учню_6 клас.pdf
для перегляду файлу
◄ Урок 16. Програмування нестандартних подій
Перейти до...
Перейти до...
Урок 1. Лінійні алгоритми
Урок 1 - конспект для учня
Урок 2. Лінійні алгоритми на code.org
Урок 3. Лінійні алгоритми – рух об'єктів
Урок 3 - конспект для учня
Уроки 4 і 5. Лінійні алгоритми у Скретчі
Вінні-Пух - зображення до уроків 4 і 5
Зоряне небо - зображення до уроків 4 і 5
Уроки 4 і 5 - конспект для учнів
Урок 6. Алгоритмічна структура повторення
Урок 6 - конспект для учнів
Урок 7. Визначені цикли
Конспект уроку 7 для учнів
Урок 8. Алгоритми з повтореннями на code.org
Урок 9. Алгоритмічна структура розгалуження
Конспект уроку 9 для учнів
Урок 10. Алгоритми з розгалуженнями на code.org
Уроки 11 і 12. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями в Скретчі
Конспект уроків 11 і 12 для учня та вчителя
Урок 13. Тематична робота №1
Урок 14. Об'єкти та події
Конспект уроку 14 для учнів
Урок 15. Програмування інтерактиву
Конспект уроку 15 для учнів
Урок 16. Програмування нестандартних подій
Урок 17. Об'єкти та події на code.org
Урок 18. Програмування гри "Пінг-Понг"
Конспект уроку 18 для учнів
Урок 19. Вкладені цикли
Конспект уроку 19 для учнів
Урок 20. Вкладені цикли: складні задачі
Конспект уроку 20 для учнів
Урок 21. Вкладені цикли на code.org
Урок 22. Вкладені розгалуження
Конспект уроку 22 для учнів
Урок 23. Повторення з розгалуженнями
Конспект уроку 23 для учнів
Урок 24. Тематична робота №3
Урок 17. Об'єкти та події на code.org ►